blikk Videochat
logo
kidszone punkt
infothek forum galerie sitemap

anfang zurück weiter ans ende eine ebene nach oben
 

Schülerlabor (4/22)

 

Klasse2C

Freitag, 7. Dezember 2012

Kategorie:

MS Latsch
 

Miar hots gonz guat gfolln, i hon gonz viel Nuis glearnt. Miar hot a gfolln, dass mr hobn kennt in Gruppn orbatn und jedr hot epes kennt tian. Dei Experimente hobn mr a guat gfolln dei hat i dr Huam nia gmocht. Zan Schluss des Experiment mitn Fuier hot mr volle gfolln. I hat nou kennt lenger oubnbleibn und weiter experimentiern. Es wor nia longweilig, mir hobn a a hetz kop. Dei Experimente mit dei 7 weiße Stoffn hobn mr guat gfolln z.B Mehl, Zitronensäure, Waschpulver,Salz, Zucker, Gips und Backpulver. Miar hobn nor a a Pause kop und hobn dr noch weiter gmocht.                  

Melanie

 

 

1 Kommentar

1 Kommentar von Susanne Hellrigl

14.12.2012 10:39

Hallo Melanie,
es freut mich, dass es euch gut gefallen hat im Schülerlabor. Ich finde es ganz toll, dass du und deine Mitschüler und Mitschülerinnen etwas auf den "blikk-server" geschrieben habt. Leider kann ich nicht allen antworten, da ich mit dem Schülerlabor ja sehr beschäftigt bin. Aber richte deiner Klasse Grüße aus und ich hoffe, ihr experimentiert auch an der Schule noch weiter. Vielleicht ladet ihr dann ein paar Bilder auf "blikk", damit ich sehe, was ihr so macht. Ihr wisst ja jetzt wie das geht.
Also weiterhin viel Spass beim Experimentieren!!

Susanne Hellrigl
 
 

Dein Kommentar

Captcha
zum seitenanfang
 
punkt
seitenbereich schließen

Anmeldung