blikk Videochat
logo
kidszone punkt
infothek forum galerie sitemap

anfang zurück weiter ans ende eine ebene nach oben
 

3. Tag (1-10/10)

 
 

Hello again!! - Interview- -Oane nocht im bod-

 

Aksu Denise

Donnerstag, 14. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

Haiii an olle....

I bn so happy do her kämmen zu sain.... am 3. Tog hobn mr wianig getun.... i und die lazza wurden interviewt vn oaner  tipa de ihre doktor orbeit gschriebn ht... Thema: BEGABTE KINDER!!!

Wia kannat man stolzer af sich sain??? WE ARE BEGABT... entgeil....

In der drittn nocht hn i und die lazza im Bod (nebn die waschbecken) gschlofen... weil im Zimmer vollle viieeeele Viecher woren.... Bhe... wos konn man tian-.- Augn zua und schlofn!! Obr es überraschende wor das mir olle zwoa besser gschlofn hobn als in die onderen nächte....

Enkere Deniii odr axuuu!!! <3

 
 
 

heeyy

 

Hofer Hannah

Donnerstag, 14. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

Hallöchen,

Ba miar ols tipi topi, es sitzn grod di zwoa piselen nebn miar. :)... Sel sain zwoa Boznerinnen dei voll cool reidn und mi nit vrstian :))) hehe. wer versteat kuan normalen dialekt?? jaja di bozner..

Miar wissn olm nu nit wos mr morgen auffiarn ba dr Vourstellung tiabn... Des weart epes wearn, obr jo..

Buss Hannah

 
 
 

heii du.

 

Lazzarotto Denise

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

horch schaug dir die kommentare un-i tua zem untwortn.

i gea iaz a essn!!!

byby

 
 
 

Feuerbachkreis und suscht nou eppes

 

Geiser Florian

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Heint am 3. Tog sein mir iatz Vormittog im PC-Raum und mochn mit Geogebra Figuren. Des Bild wos do unten zu sechen isch, isch der "Feuerbachkreis". Er beinholtet gonz wichtige Punkte eines Dreiecks. Es wor nit gonz uanfoch zu mochen ober bis zum Schluss hon is dechtersch nou drrichtet :D

DSC00257

Florian_ Der Feuerbach-Kreis

A do gibs wieder, wia leschtes Johr mitn Pallua untn Rigger wer es schianste Zimmer hot. Maximal gibs 5 Punkte. Eig. hobm mirs schian aufgraump kop ober donn sog die Betreuerin das mirs dekorieren a sollen -.- Also hot dr Marco und i mir iberleg uanfoch a poor Dosen an a Soal zu hengen und sel donn quer durchn gonzen Zimmer zu tian. Mol schaugen wos die Betreuerin sog! xD

Nommirtog gian mr zur Burg Reifenstein und nochher in die Stodt. Wert sicher flott. Hoffmrs Wetter heb ;)

 
 
 

oh no a frog...

 

Lazzarotto Denise

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

hosh gwisst dass es eyrs gib???

wenn jo pin i echt stolz af di.

e poii schaug dir die fotos vn geogebra un.so epps hn i a gmocht!

hait af nocht gibs widr spielobnd...kfollt mir net!vaboh wer i epps onders tian.

i pin irgendwia vll happy das mir sterzing gian...hoffmor es regnet net...

des hannele sogt zu ummer ONNI!!ds ish lustig net fies...merk dir das hanni!!!

i muas iaz waiterorbeitn..

CIAOOOO

 
 
 

3x Hoi

 

Rialto Maximilian

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

Heint sein mir vor computer und mochn Geogebra. Heint waris fost net aufdrstond. Wia üblich Spiel mir in gonzn tog Calcetto. Heint vormer nochg sterzing und sem schaugmer a schloss un.Maximilian

 
 
 

Abenteuer Mathematik

 

Pfeifer Matthias

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Heute arbeiten wir beim Computer, mit dem Programm Geogebra! Am Nachmittag machen wir einen Ausflug nach Sterzing, dort besuchen wir auch die Burg Reifenstein!

Matthias Pfeifer

 
 
 

Heute am Computer

 

Braunhofer Maria

Mittwoch, 13. Juli 2011

 

Wir arbeiten mit Geogebra

Florian_ Um- und Inkreis

 
 
 

mir sain schun pam drittn tog...

 

Lazzarotto Denise

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

DSC00207Hallo es bozner menshn!!i hoff es geat enk olle guat....du mama....i kenn so a tipa aus vinschgau und de redet irgendwia so cool.beh,it´s the same.

iaz mochn mir so eppes mit an geometrie programm afn computer...poii so a tipa de wos so holt eppes studiert hot mir und der axu an interview(oder wia man des holt schraib) gmocht und deswegn hon i a duplo gekriak!

noch der pause kennen mir die fotos vn hait aui tian...muash widramol unschaugn!

in den foto sik man holt widr lai die hor...man sik a wia mir hort orbaitn tian...hhhh.

 
 
 

der drittte tag...

 

Hofer Hannah

Mittwoch, 13. Juli 2011

Kategorie:

3. Tag
 

hey family ...

isch ban enk ols guat?? Und Mama seta kommentare nein danke :) !

Ba miar olls supii, haint vourmittog sain miar in Computerraum und arbeitn mit sou an voll coolen programm ;) : Geogebra

So, i meld mi widr , weil iatz isch pause :) also baba

bussis hannah

 
zum seitenanfang
 
punkt
seitenbereich schließen

Anmeldung