blikk Videochat

SMS-Navigieren ohne GPS

infothek galerie sitemap
punkt forum
blikk generic blog

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! (2/15)

an den anfang zurueck weiter ans ende eine ebene nach oben
 

Rabl Lisa

Dienstag, 10. Juli 2012

Kategorie:

Unsere Freizeit
 

Karte_LisaHoi Mama, hoi Dani.

Wia geats enk?I hoff es geat enk guat. Mir geats a guat. Mir hobn isaz gewellt kneippen gian, obo ba den Wetter... Iaz gian mior holt mitn Benjamin in groaßn Sool und mochn wia geschton a poor Spiele. Iaz wer i a öfters in insre Pausn schreibn, wal harobn in Erdgeschoss isch a a kloaner Computerraum, der wos in die Pausen net soffl besetzt isch. Bitte schaug öfters noch, ob i wos gschribn hon. Kommentar konnsch ogebn, indem du die Überschrift wos i gschribn hon, unklicksch und donn kimp darunter a Feld, in des du donn innischreibn konnsch. Um deinen Kommentar donn obzugebn, klicksch obn afn Briafl. Wenns net findesch, forsch oanfoch mit da Maus über die Symbole, donn sigsch a wosses bewirkt.I losses iaz, wal in fünf Minutn fong die "Animation" mitn Benjamin un. Tschüss, Gruß an die Mimmi. Bye!!!

 

P.s.:Sorry dass ban vorherigen Eintrog koan Bild dabeiwor, hon an Fehler gemocht. Obo i hoff iaz sig mons;)!

Bye Dani, bye Mum!

 

1 Kommentar

1 Kommentar von Carmen

11.07.2012 20:50

Hallo Lisa, deine Karte ist ja super toll! Respekt, was ihr in dieser kurzen Zeit schon so alles gelernt habt. Am Freitag musst du mir dann alles näher erklären. Das Wetter macht euch manchmal einen Strich durch die Rechnung, aber ich sehe dass euch trotzdem nicht langweilig ist!
Dani's Papa habe ich heute die Adresse gegeben, mal schauen ob sie schon die Zeit gefunden hat, reinzuschauen.
Schick dir ganz liebe Grüsse von uns allen!
Mami
 

Ihr Kommentar

Captcha
an den seitenanfang
  seitenbereich schließen
punkt

Anmeldung