blikk Videochat
logo
kidszone punkt
kiedotteet keskustelupalsta galleria sivukartta

alku takaisin eteenpäin loppuun ylemmälle tasolle
 

Free (11-20/41) Suomi

 
 

Kesälomani

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Kesälommalla olen kotona ja leikin kavereiden kanssa. Kesällä on kuuma ja hyvä sää. Suomessa kesäloma alkaa kesäkuun alussa ja loppuu elokuussa.

Aino

 
 
 

Minun kesälomani

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Täällä on kesällä aika lämmin. Kesällä on pitkä loma. Kesällä leikin kavereitten kanssa ja uin paljon. Aion lähteä kesällä Viroon Saarenmaalle. Pikkuveljeni tulee mukaan. Kesällä pompin paljon trampoliinilla. Pyöräilen myös aika paljon.

 

Veera

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veera

 
 
 

Kesäloma

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Kesällä on kiva uida ja pyäräillä. Käyn kesällä usein mökillä ja joskus huvipuistossa. Kesällä on lämmintä mutta joskus on viileä. Leikin kesällä usein kaverin kanssa medän pihassa. Kun on oikein lämmin on kiva käydä jäätelöllä.                                       

Katariina Laaksonen 

 

 
 
 

Kesälomani

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Suomessa kesäloma alkaa kolmaskymmenes päivä toukokuuta. Minä käyn kesällä pianoleireillä ja tavallisetkin leirit ovat tosi kivoja! Pianoleirit tapahtuvat Suomessa, mutta tavalliset leirit ovat Virossa. Muuten olenkin kokoajan Virossa. Välillä minä käyn Suomessa pianokeikoilla esiintymässä josta saan myös välillä palkkaa. Kun en ole Suomessa kovinkaan paljon kesällä niin en oikein tiedä millaista täällä on kesällä. Kesäloman päättymis aikaa en tiedä mutta arvelen, että se loppuu elokuussa. Sitten alkaa taas se koulu.

TV: Karoliina

 
 
 

Kesäloma

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Suomen kesät ovat kylmiä ja kuumia. Kesällä pidetään hauskaa kavereiden kanssa. Suomen kesäloma kestää kaksi kuukautta ja kaksi viikkoa. Suomessa on  kesällä melkein kaikilla trampolini pihalla. Kun kesäloma loppuu alkaa taas koulu.

 

Eetu Mäkelä

 
 
 

Kesäloma

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Kesäloma on Suomessa kesällä. Se alkaa toukokuun viimeisenä lauantaina ja loppuu 8.-11. elokuuta. Yleensä kesälomalla minulla on jalkapallopelejä, koska harrastan jalkapalloa. Sitten vapaalla (kun ei ole pelejä/muuta tärkeää) menen uimaan ja jäätelökioskille kavereiden tai perheen kanssa. Joskus minä menen mummolaan tai serkuille yökylään. Minä pyöräilen kesällä paljon. Minä pidän myös rullaluistelusta. Kesälomalla on kivaa! 

                         Anni Kokko   

 
 
 

Kesäloma

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Kesäloma kestää Suomessa 2kk ja 2vk. Kesä voi olla Suomessa kylmä tai kuuma. Rukalla voi laskea mäkeä kesällä. Minä en ole laskenut vielä, mutta aion vielä. Minä aion rakentaa kesällä mäkiauton. Minä hypin trampoliinillä ja käyn pyöräilemässä.

 

 Viime kesänä minä olin kuumeessa. Se oli aika tylsää! Kävin myös uimassa.              

                                  t:Olli Keskinen
 

 
 
 

Kesälomani

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Kesäloma kestää kymmenen viikkoa. Kesälomalla olen usein kavreiden kanssa ulkona, jos aurinko paistaa. Olen myös usein taitoluisteluleireillä, koska harrastan taitoluistelua.Tykkään olla kesällä ulkona, uimassa, ottamassa aurinkoa ja leikkiä kavereitten kanssa. Tykkään auringonpaisteesta, mutta inhoan ötököitä. Kesäloma on siksi niin ihanaa, koska silloin ei ole koulua.            Terveisin Tiia

 
 
 

Kesäloma

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 28 Huhtikuuta, 2009

Topic:

Free
 

Suomen kesäloma kestää 2 kk ja 2 vk. Kesälomalla menen yleensä mökille. Olen silti enemmän kotona ja muualla Seinäjoella. Kalastan paljon, pompin trampoliinilla ja menen uimaan.

Viime kesänä olimme yli kuukauden mökillä. Se vähän kyllästytti.

Kesällä on Suomessa juhannus aina kesäkuussa. Menemme joka kesä juhannus-konferenssiin. Siellä on aina kivaa ja siellä tapaa kaikkia kavereita. :D

Konsta Kantonen

 
 
 

Minun talvilomani

 

Ala-Hallila Sirkka

Tiistai, 10 Maaliskuuta, 2009

Topic:

Free
 

Talvilomani kesti viikon.Yhtenä päivänä tein lumiukon.En tiennyt minkä nimen antaisin sille lumiukolle,minä mietin ja mietin,mutta en saanut nimeä mieleeni.Hetken päästä me mentiin syömään.Ruoka oli hyvää.Kun me tultiin syömästä,näin,että lumiukkoni oli kallellaan.Silloin isäni laittoi lumiukolleni sukset ja tajusin,että lumiukkoni nimi piti olla erään suomalaisen mäkihyppääjän nimi.

Ida Takala

 
sivun alkuun
 
punkt
sulje sivupalkki

Login