blikk Videochat

Eigenproduktion Fernsehnachrichten

infothek galerie sitemap
punkt forum
blikk generic blog

Halloooooooooooooooooooooooooooooooo (7/12)

an den anfang zurueck weiter ans ende eine ebene nach oben
 

Beikircher Emma

Mittwoch, 11. Juli 2012

 

Hallo!!!

Heute haben meine Kollegin und ich am Film weitergedreht. Jetzt haben wir auch schon fast fertig. Morgen können wir wahrscheinlich mit dem Ton beginnen.

Heut machen wir einen Spielenachmittag. Das wird bestimmt toll!!!

Morgen ist schon der letzte Tag und die Zeit vergeht wie im Fluge!!!

Ich freue mich schon auf die Abschlusspresentation!!!

Ganz Liebe Grüße Emma

 

9 Kommentare

1 Kommentar von ingrid beikircher

11.07.2012 11:57

hallo emma!
danke fuer dein email..i hon mi volle gfreit fa dir zi hearn. i hoff du hosch gonz a tolla zeit und geniess dei woche.. es kling jo olls gonz toll wos des do mocht. schode dass i desmo et kem konn, obo du dozaehlschmo sicho olls, wenn mir ins wiedo sechn. i hoff wirklich ba enk ischs wetto bessa als do und i frei mi noar schun, wennmo amo mitnondo afn berg gian ken.
ganz ganz liebe gruesse und einen dicken schmatz
inge
 

2 Kommentar von uschi

11.07.2012 13:21

hoi emma,

mir gian ins hallenbod haint numittog schwimm, die frida freit sich schun weilse endlich weita üben konn - fürn schwimmkurs...

afnocht isch haint grönemeyer konzert, also werts awin laut werden....und mir werdn fan balkon aus die liedlan mitsingen...

pfiati und an guitn tog mit spiel und spass
umarmung
mama
 

3 Kommentar von Beikircher Emma

11.07.2012 20:48

Hoi Inge!

Do ischs volle cool. Mir hom heinte an Spielenommitog gemocht mit voschiedena Stationen.

Insra Zimmo san volle gemiatlich und i hon a schun viel volle netta Gitschn kenn gelernt. Wetto isch a volle schian und volle hoaß. Puh!!!

Inso Film wert volle cool.

Glg Emma:):*:)

P.S.:Frei mi schun widdo di zi segn!!!
 

4 Kommentar von Beikircher Emma

11.07.2012 20:51

Hoi mama!!!

I frei mi schun bol i widdo amol mit enk schwimm gian konn.

Mir spieln a jeden Tog afnocht no volle long Phase10, mit do Carmenund ondra Gitschn de i kenngelernt hon!!!

Sie san volle nett und mir mochn volle an cooln Film. Morgn kem di Töne dozui.

Glg Emma:):*:)

P.S.: Frei mi schun volle afn Freita
 

5 Kommentar von uschi

12.07.2012 12:58

hallo emma,

wos hoppas heint zu mittog gessen? di pia frogt wie die kamera fa do agnes geat und ob mir den film a dohoam unschaugn kenn....

wünsch do no gonz an schian tog, a guits ergebnis pan film und mir frein ins...bis morgen um holba 3

glg
mama
 

6 Kommentar von Manni

12.07.2012 15:46

Hallo Emma,

wie ich sehe, können wir uns morgen ja auf einen tollen Film vorbereiten. Wir freuen uns alle schon sehr darauf. Bis dahin noch eine schöne letzte Nacht in Tramin und einen schönen Abschluss morgen.

Manni
 

7 Kommentar von inge

12.07.2012 17:21

hoi emmi,
freit mi dassz dir guit gfollt und dassas a hetz hob. i hoff, dass du a kopie va enkon film mitham nimmsch, weil den schaugat i mir natuerlich gerne un. mir hom heint a volle an schian tog ghob, das heisst, es wor zehn minuten die sunne zi sechn....geniess deina letzta nocht auswaerts und viel spass in olla und fi morgen toitoitoi fi di praesentation.
bussi
inge
 

8 Kommentar von Beikircher Emma

12.07.2012 18:05

hoi Mama, Papa und Pia!!!

Geston homo Spinatspazlan an solot und hänchenschenkl gessn!!!

Di kamera fa do agnes homo bis itz leido no nie gebraucht, weil de hom volle viel Kameras. In Film hon i afn Stick und mir kenn in jederzeit dohoam unschaugn!!!

Danke an alle Glg Emma

P.S.: Frei mi schun volle af morgn!!!!!!!:):):):*:*:*HEGDL
 

9 Kommentar von Beikircher Emma

12.07.2012 18:11

Hoi Inge!!!!

Danke, Danke, Danke;

In Film hon i afn stick und mir kenn ihn jederzeit unschaugn...

Glg emma :):):*:*

HDGDL und schiana Toge no in Irlond!!!
 

Ihr Kommentar

Captcha
an den seitenanfang
  seitenbereich schließen
punkt

Anmeldung