blikk Videochat
logo
kidszone punkt
infothek forum galerie sitemap

anfang zurück weiter ans ende eine ebene nach oben
 

1.Tag (1-8/8)

 
 

Hoila

 

Schrott Julia

Dienstag, 12. Juli 2011

 

Hoila Mama, Papa, Stefan und Miriam!

Mir gfollts do guat und mir mochn volle tolle Sochn.

Gestern am Abend wor mor kneippen. Brr, es Wosser wor kolt.

Beim Workshop moch mor tolle Sochn. Heit Vormittog hom mor sogor selber an Soma-Würfel basteln getorft.

Es Essen isch a volle guat.

Bleid wor lei, dass meine Zimmergenossin kronk isch und deswegen net kemmen isch. Ober Gott sei Donk hon i zu zwoa ondere ins Zimmer getorft, sonst waret i gonz alloane gewesen.

 
 
 

Hoi

 

Rialto Maximilian

Dienstag, 12. Juli 2011

Kategorie:

1.Tag
 

Do isches volle geil. Heint hommer schun glei ungfongen und i konn schun a poor rechntricks ( es werdn no mehr , a por werdn mir am freitig a vorstelln. Mir sein kneippn gongen( as wosser wor volle kolt). I hon schun a por buapn kennen glernt, a ondere , de wos net fa insern Workshop sein und mit die sem hon i a morz hets.( Überhaupt ban obndessn, wo mr olle af oan Tisch sitzn. Pa jeder Pause Spieln mir do Calcetto. Im Zimmer isches volle fein , weil i  mit an ondern bua alloan sein und jeder sein oagenes waschbeckn hot. DSC00214

 
 
 

Abenteuer Mathematik

 

Pfeifer Matthias

Dienstag, 12. Juli 2011

Zuletzt geändert:
Freitag, 15. Juli 2011

 

Gleich nach der Ankunft haben wir schon mit dem Kurs begonnen, wir haben gerechnet, Rätsel gelöst und uns wurden tolle neue Sachen gezeigt!!!

Matthias Pfeifer

 
 
 

i pin widr do!

 

Lazzarotto Denise

Dienstag, 12. Juli 2011

 

es essn wor guat!mir hobn polpette,salot(koane gurkn) und an eis gekriak....lecker!!

do lernen mir irgendwia so coole sochn....so für gscheide lait...ma es ish net proprio wia a schual...vll mehr easy!mir mochn so spiele und knoblaufgobn.i hn in der schual nia so viel denkn miasn!!!

die lait sein net wia i sie mir vorgstellt hon...tipo so komische nerds de unsimpathisch sein...obr gonz im gegenteil!!!vll simpathische madlen und a boys.

kneippn wor vll cool....

bacietto deni

 
 
 

hey family & friends!!

 

Aksu Denise

Dienstag, 12. Juli 2011

Kategorie:

1.Tag
 

I hoff enk geats ollen guat!!! Do isches volle gail!!! I hn rster gmoant die "Schual" ish streng... stimmt obr net!!

Es mocht irgendwia spaß... mir spielen olm schiane spiele, wo man obr a logiosches denken und konzentrazion braucht...Es oller erste mol hobn mir a spiel gspielt zum kennenlernen wo mir ins BÄlle gworfen hobn und donn in nomen hobn gmiast sogn... in der Lazza ish dr boll volle ins gsicht!!!! Olle hobn glocht!!!! de swor soo lustig!!!

Später hobn mir donn die Bälle gmiast in a gewisser Struktur schmeisen....

Am Obend woren mir Kneippen... KALTES WOSSER!!!! I bn volle long drin gwesen und honn itzt an euro gwunnen!

HH!! itzt bn i reich.... ;.)

-bhe... paim weg zum Fluss ish die Lazza ausigekugelt!!!!...

Die Lazza de tollpatschige!!! ;-)

I hoff es isch olles guat...

Liabe griaß enkere

DENII oder a AXU!!!

 
 
 

heiii du.

 

Lazzarotto Denise

Dienstag, 12. Juli 2011

 

Hallo family and friends...i hoff es geat ank olle guat!

mir geats wunderbar....es ish do total cool...des zimmer isch super shian...die "unterrichtsstundn" sain interessant....und do ish vll a supii frische luft!!!

vaboh.i muas iaz essn gian....

deni

 
 
 

haaaallllllllllooooooooooooo

 

Hofer Hannah

Dienstag, 12. Juli 2011

Kategorie:

1.Tag
 

 Hey mama, tata, clarele..

Wia geats? Isch olls ok drhuam? Ba miar olls suppiii guat, s zimmer isch cool und nette lait... Die learer nett, und a s essen isch guat.

Bussis aus vahrn

 

 
 
 

Herzlich willkommen zum Abenteuer Mathematik

 

Braunhofer Maria

Dienstag, 12. Juli 2011

Kategorie:

1.Tag
 

Herzlich willkommen zum Abenteuer Mathematik

Veronika und Maria laden euch zum Knobeln, Raten und Entdecken ein

 Mathematik ist spannend und faszinierend

 
zum seitenanfang
 
punkt
seitenbereich schließen

Anmeldung